6/12

ja idag är det lördag och det är bara åtta dagar kvar tills jag fyller år :) ,

idag vaknade jag hos lina och vi steg upp då , och käkade frukost sen for vi ut och gick med linas hund *Douglas* ,
efter det färgade jag hennes hår och sedan for vi till station där bakom och fredde och dennis kom o öppnade dörren så vi gick hit upp till wille, och nu sitter jag och skriver på freddes data (: , och fredde o dennis har just gått och hämta våra pizzor , fan va mums .. :D , men men idag ska jag nog bara vara här , och imån kommer mommo o dom , för jag ska ha typ *kalas* eller vad man nu brukar säga, så då kommer jag få pengar för det är det jag önskat mig,

Tjingenling (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0