andra dagen på vårat lan :D

hejsan, som sagt lanar ju jag och lina , och man kan som kalla

vårat lan för (simslan) haha , det enda vi typ gör är o spela sims

som sagt sa jag ju att lina är ruskiga tråkmånsen när hon spelade

sims, men det är faktist inte så dumt om man är uttråkad :D*haha

menmen som sagt vaknade jag typ 10 och sedan steg jag upp eller

satte mig framför datan efter ett tag steg lina också upp sen kom fredde

och så klädde vi på oss sedan stack vi ut och käka på amanda

*där var det hyfsat gott* men i alla fall sedan stack vi hem till mig sen har vi

vart hos lina ett tag och sedan ute och promenerat och nu hemma (: , jag har

typ spelat i 3timmar och klockan är just nu 01.30 (; , men men nu ska jag

väll fara och kolla tv eller något ,

bara en sak, det är julafton imorgon :D fan vad kul (:*
hejdå

puss
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0