datasalen

hejsan, nu sitter jag i datasalen på gräns,  och vi har no men jag har skrivit klart min uppsats om universum så nu tar man det bara lugnt.+ att jag har en rolig sak att berätta som hände igår ;D
Igår när vi var på station så höll jag lina fredde och dennis på att spela pingis, och förra veckan så råkade tilda ta ner en brandsläckare och nu när vi var där , så det har varit typ julrock på station så scenen var upp alltså dom ser ut som bord typ så den stod så där uppåt så jag råkade gå in i bordet , men det hände ingenting så sen kollade jag bara på bordet så ramlade det på brandsläckaren och den började läka och det började spruta ut nå pulver för det var en pulversläckare och alla fick för fan panik typ ;p , det var helt immigt där uppe i magasinet och det bara flög pulver överallt , fan vad pinsamt det var men man fick ju ett gott skratt :D haha,  så vi öppnade båda portarna och gjorde så att det blev korsdrag.
sen stack vi därifrån , (: ,
Sen for vi till wille och satt där ett tag , sen åkte vi med mackan till ica och vi satt 5stycken i baksätet haha ganska trångt, men efter att vi vart på ica blev det ennu trångare för vi hade käkat godis haha (: ,
men nu ska jag spela Bubble trouble , och sedan fara på lucia träning och sen engelska och efter det sluta ,

ja.. nu sitter jag hos fredde och har just ätit mackor+ att man är mätt:) , idag efter skolan har jag
varit hemma och ätit så klart sedan tog vi det lugnt typ typ halv 6 efter det stack man
ut med renen*lina kallar hunden för det* :D , ja sen for man till dennis och sen kom lina dit
och klockan var typ kvart över 6 så vi stack typ på direkten till station sen spelade vi lite pingis och
jag och lina skrattade åt min händelse för det var lite vitt på golvet ennu kvar för dom hade dammsugat
där inne ;), jag tänkte avslöja mig idag men jag ides inte det skulle bli för pinsamt :D , men i alla fall så kom wille
dit och vi spelade lite pingis sen kom pia och hämtade oss och nu sitter jag här och skriver (: ,

Puss. s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0