det värsta..

hejsan, idag har jag haft en jätte rolig och trevlig dag ända tills jag kommer hem
pappa pratar i telefon sen när han läggen på så säger han; det har hänt en sak, och
det första som slog i mitt huvud någon har dött, och det är fan bara hemskt
att tänka på att någon dör, och så börjar pappa berätta och så klart är det typ
min 34 årige kusin i göteborg .. som har tagit självmord, alltså när pappa sa
det till mig det kändes som att mitt hjärta bara stannade till och det bara började
forsa tårar, jag for ut och pratade om det med lina och jag är fan ennu chokad
hur fan kommer jag att klara av att stå i en kyrka imorgon? , för vi har lucia jag kommer
för fan börja stor lipa men det är sånt man får ta...

rest in peace , Fredrik <3

/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0