fredag

alltså nu kan jag då säga att jag inte skrivit på flera veckor men har inte suttit så mycket framför datan, har inte rokat.:P,
men i alla fall idag har jag vaknat åkt bil med mamma till skolan sen mött lina och sen vart i skolan som vanligt men vi fick redan sluta 1, fast vi skulle ha bild ennu men janne *bildläraren* men han har ibland spel fredagar,så han far till hörnan ocdh spelar på hästar, så det är ju chill :D , ja sen for jag hem och hoppa in i duschen och sen kom markus och hämta mig så for jag och fredde till petra*freddes syster* och där rökte vi lite vatten pipa och sen drack vi kaffe och sedan stack, efter det for vi hem till mig och åt , och jag var tvungen och tvinga i wille och äta för han ides inte säga jo, men det var ju första gången han var hemma hos oss så man förstår ju att det var lite pinsamt men jag tvingade i han och så åt han, efter det var vi mätta och nöjda sen for vi hit alltså till wille asså vi är på station för han bor här, och nu väntar jag på att jag ska få spela gh :D, och idag ska fredde dennis oså wille lana här så man ska väll bara vara här hela dan sen gå dit ner på station och spela pingis (:

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0