harrioja

hejsan, ja idag är det ju måndag  , och man har ju vaknat
som vanligt. sen skolan men en sak har varit chill typ i en månad
det är att vi har haft lucia träning varje dag och typ och man har ju missat dom
jobbigaste lektionerna, men en sak har varit dåligt med det är att man
måste göra bort allt hemma sen men skit samma det får man ta. livet
kan inte alltid bara flyga som en fågel, det kan ju inte alltid vara det lättaste*
Ja sen har vi haft lucia träning sen engelska och efter det slutat, sen for man ju
hem och käka och sen ungefär klockan.18 så for man till fredde+att vi hämtade en
pizza*fan vad mumsigt, (: , ja och nu sitter man hos fredde och skriver , och nu ska jag börja
läsa min engelska bok, för bra som jag är har man ju fått ig i engelska , menmen
först ska jag ringa lina,
Sedan sova eller något,

/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0