imorgon julafton (:

hej, som sagt lanar ju jag o lina ennu , och man börjar bli ganksa sliten av att bara sitta inne ;) menmen idag var det en ganska rolig händelse, för mamma o pappa var ute i stan så ringde jag o fråga om dom kunde fara och köpa en godis påse åt mig , undertiden stack jag o lina ut och vet ni vad ; jo , pappa o dom kommer in för att lämna sakerna som dom hade handlat (; haha så åkte man ju fast och mamma började mumla på finska som hon alltid gör när hon blir besviken men det vad hon sa var att varför jag varit ute utan jacka? ;ss man ba öh? sen sa hon att jag måste stanna hemma idag
men inte kommer jag endå vara tvungen hela dan, hoppas jag ju inte i alla fall..

menmen nu sitter jag här och väntar på att fredde ska komma för lina for just hem..
Hejdå /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0