Jullov :D

ja igår var det en lite deppig dag orkade aldrig skriva någonting,
för jag hade ennu feber och mitt humör var inte på topp :D 
fast det var kul på engelska lektionen för min underbara vän
lina brännström: www.liinukka.blogg.se var på lite flumm humör
hon kommer alltid på nå dumma saker;
men i alla fall, när det var helt jävla tyst i lektionen säger lina:
tänk om negrar skulle haft platta läppar :D
men nog om det*

Idag är det en bra dag för det är jullov (: , och det enda vi gjorde idag
iskolan var och kolla film man fick välja vilken film vi ville kolla så ;
jag frankki lina o kristian valde Svensson Svensson :D , det var kul
sen halv 11 gick vi och hämta betygen och sedan sluta jag fick 3VG*stolt* :D
sedan stack vi till leilani och åt (: , sedan gick jag frankki o lina till Jourlivs *Handlarn*
och där köpte vi en stjärn vinst , men fan vilken otur jag hade; det fanns bara två kvar
och då tänkte jag ta den blåa men jag tänkte att det var vinst på den andra , så då tog jag
den gröna men då går frankki och köper den andra så vann hon den dera tian jag skulle
ha vunnit , men skit samma :D inte hela världen , en tia kan man ju bara ta
av mamma ;) , sedan kom fredde o fragon och hämta upp mig och lina och
frankki åkte hem , så vi åkte till ica sedan stack vi (:
och nu sitter jag här hemma och njuter av mitt Jullov :D

snart har jag o fredde varit tillsammans i ett år , fast det är endå
ganska länge kvar eller det är 1 månad kvar ungefär :)
det har gått jävligt snabbt , det känns som att vi bara
vart tillsammans typ i 3 månader men nog om det :D

Tjingeling! sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0