lan igen;)

haha nu är det lördag den 27 ;D , och jag och lina ska lana
igen(: , vi kom inte på något bättre så då kom vi på att vi kunde lana (;
    Menmen idag vaknade man 9 och sedan väckte man fredde och
sen kollade vi film efter det gick fredde och duscha och jag o mamma
stack snabbt till köpcentret och kolla på ett halsband åt fredde fast han
fyller först 19 i mars men det är ju typ 25% rabatt så det är ju värt (;
men jag köpte inget jag o mamma ska dela på kostanden i stället så
slipper man stressa ´(: sedan åt man frukost och efter det ut med lina
sen har vi bara vart ute och sedan kom sandra o dom och sen var vi och
cruisa runt (: , och svammalde lite med innala höll på att tuta åt henne men
hon ba stod där som ett frågetecken för hon visste ju inte vilka vi var..
menmen nu ska män käka lite godis hejdå

/sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0