min födelsedag (: *kalas* :D

hejsan , idag har man ju vaknat med lina osv.. sen gick jag o lina bakom
station efter det stack vi till lina och klockan var typ 11 på morgonen
för vi var ruskigt pigga efter vårat fene igår kväll *^fredag*
 men i alla fall sen kom mamma och hämta mig och klockan var typ kvart över 11
, så stack jag o mamma till skopunkten köpte ett par
nya skor och sen hyrde jag en film på candy world för 4kr :) *billigt*
sen stack vi till köpcentret och där köpte jag en massa saker,
sen for man hem och fixade mitt kalas och så kom
 jenni innala sandra frankki erre oså lina och sen kom fredde
och dennis också vi åt och kollade på en film och sen for vi till
station och nu sitter jag här me lina :) ,

*fast jag fyller först år imån* (:

Hejdå (:


Kommentarer
Postat av: m

grattis! :))

2008-12-14 @ 12:27:53
URL: http://mmmoaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0