söndag, 7/12

Idag har jag och lina först vaknat klockan halv 8 och så ringde vi till fredde för det var som planerat att vi skulle vara hos wille redan 8 på morgonen, så ringde jag freddde men han svarade inte så somnade jag och lina om sen vaknade vi halv 9 och jag ringde dennis och så sa jag att vi kommer nu,
Ja nu är man ju här och vet ni vad dom gör , SOVER :D , man har jävligt mycket lust och börja härja men man ids inte för dom blir så sura för dom har ju inte sovit någonting (: ,
men i alla fall idag kommer mormor och moffa och hela släktingarna , så då får man ju presenter fan vad nicee (: ,
sen ska jag ut med lina och vi ska chilla o grilla
sara har drömt om sin hund i natt hon sprang i sömnen(sprattlade med föttererna i luften) skriv ner det och mobba henne för det nästa gång ni ser henne. deal ?/ LINUKKA!!

har inte så mycket och göra så kan  ju skriva lite mer vad som hänt idag,
Ja som sagt så kom ju släktingarna och man fick lite pengar och en kofta
Efter att jag varit hemma och ätit tårta och gott (: , så for jag framför station
och så var olof o lina där , men olof for typ på direkten så jag o lina for upp ett tag
till wille.. och där spelade vi lite hockey *xbox* och sedan gh, efter det så hjälpte jag
fredde med hans data och det till bilen,
sen så satte jag o lina oss framför station och satt där
ett tag, sen for vi båda två , och nu sitter jag här och skriver som sagt! ,
Nu ska ja gå och kolla tv sen sova nattinatti (:

puss/ s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0