Allt och ingenting...

Ja nu var det ett ganska långt tag sen jag skrev men jag har varit i stugan, eller vi var i freddes stuga :)
Alltså det var meningen att vi skulle sova hos fredde på tornefurö, men det blev aldrig av så vi sov på hanhinkari*hanko* i markus stuga där hade vi ganska kul vi typ var o vittja hela tiden asså nät :)
Där var jag i 3 dagar,
Sen for jag och fredde för fredrik hade fått feber och var tvungen och fara hem jag hade ju ingenstans och sova så jag följde ju med så klart, efter det har jag ju inte gjort så mycket varit i den lilla staden så klart 
+ att det stora köpcentret öppnades ju i torneå också men har inte orkat fara dit för att det är så jävla mycket folk och dessutom har jag inga pengar :),

Jaja nu är det ju i alla fall söndag och igår alltså på lördag kan jag då säga att vi hade jävla kul vi var hos jessica och alla var utklädda till någonting, det var jag lina terese jessicadå och sen emma moa sen carolina jenni fanny , och frankki och sandra kom också förbi ett tag (: , och så satt man i bastun några svängar , vi var på någon vind i dom dära nya lägenheterna, ja men i alla fall så fanns det en bastu med rum och kök och balkong så där var vi typ från 7 till halv 10
efter det stack vi ut till språkskolan och jag orkar inte enns rabbla upp vilka alla som var där men det var så jävla mycket folk dära, och alla gapade som fan och jenni skulle hela tiden springa och pissa :D visst äre intressant ni kan ju ta fram anteckningsboken om ni vill :D ,



ja nu är det ju söndag och sitter och skriver då, jag kan då säga att det var den roligaste halloween som vi hade igår :)
men nu ska jag o fredde fara och basta

haistakaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0