Min helt vanliga dag

Alltså alla mina dagar börjar kännas ganska tråkiga eller inte tråkiga men det händer alltid samma sak typ
Alltså då pratar jag om skolan och när jag kommer hem
för först är det alltid vakna åka med mamma till skolan sen vara på en del tråkiga lektioner,
sen som vanligt gå hem i det kalla, laga mat åt hela familjen +fredde

Men det händer alltid mer sen eller det är att jag träffar min vän lina   www.liinukka.blogg.se
och är ute med lina fredde o dennis så klart ,
ibland kanske det händer att man stannar hemma för att baka asså jag bakar jävligt ofta det är så
jävla gott! eller ja alla tycker väll att det är gott för att det är så mycket socker, asså man blir helt galen i socker
varför är det så gott!  Jaja nu är det slut jankat om det i alla fall.

Idag har jag gjort min vanliga rutin förutom att det var mamma som lagade mat och sen var jag själv ute med
min söta vän lina , för fredde for hem till harrioja "en bit ifrån nikkala"
Jag och lina satt utanför station där uppe för det var inte öppet idag , så satt vi där och snacka om halloween händelserna och allt möjligt!
men nu ska jag fara för börjar bli lite trött , natti!

Tjingeling. S


Kommentarer
Postat av: j

kolla in min blogg!

du är utmanad ;)

2008-11-07 @ 10:05:22
URL: http://jennisunnari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0