Fredag (:

hallå nu har jag inte skrivit på ett tag som vanligt men har inte orkar bara sitta framför datan,
Just nu sitter jag i skolan i datasalen och skriver ut om nå south Africa fy fan vad jobbigt det är, för alla ska typ kopiera ut 21 papper och det tar typ 15 min ,
Men i alla fall idag ska jag fara till stugan och chilla, men mamma vill att jag ska stanna hemma och fara med henne till torne o bada och fara till Rajalla alltså gallerian , men inte fan orkar jag. (: ,  jag väntar istället tills jag fyller år och när det blir julafton för då får man ju pengar osv.. (: ,

Ja nu sitter jag här hemma efter en jävlgit jobbig skoldag , eller den var väll inte så jobbig
Men i alla fall vi hade på svenskan sån här , nationella och vi skulle skriva  fast det var bara ett test endå för vi skulle få se hur det är med nationella osv.. , I alla fall jag skrev ; att göra om eller vara nöjd
alltså det var rubriken ; men jag skrev typ om genteknik alltså om att göra om barn eller ändra på generna sen skrev jag om könhetsoperationer , skrev typ lite om pamela andersson och en massa (:  , jag skrev typ 6 sidor och snacka om att man hade ont i fingrarna därefter, för först skulle man skriva och sen skulle man renskriva det ennu (: , menmen det blir ju chill nästa vecka för då har vi ingen svenska för vi tog övertid på svenskan så vi har ingen svenska på fredag nästa vecka, sen pratade vi med ritva*engelskaläraren* om vi måste ha engelska så vi har ingen engelska heller men vi har fått läxa sen ska jag bara prata med tony*idrottsläraren* och fråga om jag måste komma till skolan för det är ju som lite onördigt och komma och ha idrott på morgonen och sen sticka hem igen (:

Nåh idag vette fan vad man ska göra för det var som planerat att vi skulle fara till stugan , men nu sa fredde att vi inte far till stugan så man typ Jaha vad ska vi göra då, för han ska endå fara till station*sj* och kvala om haparandas guitar hero mästare*  , så det blir väll och stanna i stan och kolla när han tävlar sen blir det väll bara och tråka som vanligt! , för fredde sitter endå bara hos dennis och spelar och allt möjligt!

Änn en gång sitter jag och skriver men har inte så mycket och göra för just nu sitter jag i station för det är ju guitar hero tävlinge för fredde ska ju vara med och johan så ska kolla men var tvungen och betala 40kr för att komma in. De är ju disco här också nu så.. dom som inte ska vara med och tävla måste betala in sig lite piss eller hur, men ski samma orkar inte bry mig , Lina och dom härjar som fan för dom spelar ; med andra ord och det är sådant stress spel som man blir helt tokig av, Men ikväll ska jag inte göra någonting annat än att vara här och kolla på när dom dansar och sen kolla när tävligen börjar.

Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0