tisdag (:

alltså jag vet inte varför men har bara inte tid och skricva typ någon mer... (;
men i alla fall ihelg har vi inte gjort så mycket jag o johan har varit hos fredde och sovit och sen har vi varit på station och spelar pingis :) som vanligt!
igår vaknade jag hos fredde och vi tog bussen till skolan men jag var tvungen och sitta själv ända till vuono för då kom dennis och satt bredvid mig(: sen var vi ju i skolan som vanligt sen for hem och sedan for jag och lina till cw och där köpte man ju godis så klart för det finns ju bara godis där :D efter det for vi hem till lina och spela gh se for vi till station, sen hem. Och idag har man ju vaknat ätit ruis leipä med ost fan vad gott och så apelsin saft(: , mumsigt som fan, men sen for man ju till skolan och hade samma gamla vanliga lektioner förutom att vi for till folketshus och kollade på *skolbio* vi kollade JUNO (: , den var så där hyfsat bra(: , sen hade vi matte och mentor efter det for jag hem och käkade lite efter det for jag mamma johan och fredde till köpcentret och johan köpte nya skor jeans och en t-shirt men jag köpte ingenting jo mamma köpte godis åt mig =) , sen for jag johan och fredde till aspen och satt med jussa *freddespappa* där i kontoret och dom svamlade lite, sen visste vi inte vad vi skulle äta så jussa beställde en familjepizza och sen for vi till olof och förde siikrom till hennes pappa (: , sen har jag bara suttit här hos fredde och ritat av honom och så sitter jag ju framför datan:) ,

Tjingeling S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0