Andra dagen på svefi

hej nu är det ju andra dagen på svefi (: vi for hem vid halv 5 tiden på morgonen fan vad läskigt det var, för det kändes som att det var någon som gick bakom mig och fredde. men sen var det lugnt när man kom hem för hunden morrade som vanligt ;) heh.  sen  somnade jag  o fredde ungefär vid  6tiden, men fan vad man var irriterad när jag vaknade idag för först håller alla på o ringa o skriva sms och klockan var typ halv 10 och höll på att bli tokig, sen stressar fredde upp mig att vi måste börja fara till dennis och då var det bara och hoppa in i duschen sen när jag hade duschat klart och sa till fredde att han skulle komma och äta frukost så sa han ba; varför stressar du så mycket! så man typ jaha nu har jag stressat in i duschen och fixat frukost. men sen fick jag äntligen upp han, sen väntade vi bara på att thilda o emil skulle komma och hämta oss med hennes farfars moppe den är så jävla snygg.
    sen har man inte gjort så mycket suttit typ bara framför datan och sen for jag dennis och fredde och käka och spelat lite gh på ragges data . och nu sitter jag här och skriver.

Förresten lina har fart till svanko *svanstein*,
men som tur kommer hon tillbaka imån eller idag på kvällen.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0