Mitt första inlägg

hej, det här är min första blogg. och mitt första inlägg..
just nu sitter jag på svefi för det är lan, sandra och jenni sitter här bredvid mig men nu gick dom och poffa :),
idag har jag inte gjort något speciellt har varit i skolan och tråkat , fast idag var det lite roligare än vad det är annars , för idag var vi på station och vi fick göra vad vi ville ,vi fick typ spela gh och pyssla och skjuta och alltmöjligt, sen hade vi fråge tävling och vi skulle ta två st från varje klass, och vi VANN ;) hah, vi var fan värsta taggade och skrek typ 9.3 kom igen nu och allt möjligt medans alla andra satt tysta som nå jävla musar :D, så vi ska få ett pris , sen efter det så fick vi sluta ungefär. efter det har jag inte gjort så mycket suttit med moa julia o lina bakom station (:, sen åt jag tacos fan vad gott det var och sen for jag till svefi och satt med fredde :D och nu sitter jag framför en jävla minidata och man ser fan ingenting , den är fan lika liten som en bärbar dvd sån där liten, men nu ska jag ut med lina , tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0