söndag

hej nu sitter jag här på anttis data (: spelade just cs med kenny pekka o jenni men nu tog fanny över :)
jag är fan jävligt trött klockan är 07.36 och vi har lan dödat en massa haha fy fan vad man har härjat :D
jag tror jag ska fara hem och vila ett tag sen senare, måste ju bara vänta på att lina kommer hit :p
men men nu ska jag dra

nu sitter jag här på mattis data :) , jag for hem vid 9tiden och så gick jag och sov vid halv11 sen ringde lina och väckte mig typ kl.14.00 , så tänkte jag att det är lika och stiga upp onördigt och sova bort hela dan ;) *jag är lite mysko jag vet! :)
och så steg jag upp satte på bastun åt frukost och sen gick jag och basta , det var fan chill var så jävla trött.
Ja sen fönade jag håret om någon vill anteckna :D, nä men sen for jag o mötte lina på grankulleskolan och sen gick vi hit, sen har jag bara suttit här sen dess.


haista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0