svefi

än en gång, ja vet att jag jankar att jag är på sverige finska folkhögskolan men det är bara det att det är så jävla tråkigt här så måste bara ha någonting och göra och då kan jag ju skriva blogg (: ,*smile
asså jag vet inte varför jag alltid kommer hit jag vet ju redan för miljonte gången att det är boriiing här, men det blir alltid så.
jag tänker alltid att det ka bli värsta kul men det blir det endå inte , alla bara nöter fast det är ju det lan är tillför, men endel är så jävla inne att dom knappt enns har tid att prata men en, som typ fredde (; *hah
     Asså jag är endå ganska trött men jag vill inte sova för lina kommer ju från svanstein imån, och hon sa att jag inte fick sova för hon kommer redan vid 9 tiden:D, hoppas det blir roligaer när lina kommer hit sen :),

JAJUSTJA!, det är idag eller inatt man vrider klockan till vintertid *alltså en timme bakåt*
fan vad trögt den här jävla natten kommer att vara, för när man är vaken då brukar tiden gå jävligt sakta om man inte har någonting och göra, men nu kommer den gå ännu segare. men jag får väll hitta på någonting så att det inte går så segt men jag känner redan när jag bara tänker på det att det kommer bli jobbigt, fan tänk om typ 15min är klockan 24.00 och då måste jqg fan vrida klockan till 23.00, jobbigt jobbigt men det får man klara :D

Tjingeling!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0