13 april måndag, påsklov sista dagen

hej, snacka om länge sen ? :D , men i alla fall så är det första gången jag kom in i huset under påsklovet, och sen i stan var jag igår en liten sväng jag och anton åkte till shell.. men i alla fall så jag har haft jävla kul ialla fall har sovi´t på tirro hela lovet jag sandra fredde och johan och sen mamma och pappa såklart och sen har vi ju haft sällskapet på hankko och härkkä där anton betty och sen thilda emil mackan d.m och vikke :), men i alla fall iförrgår tänkte vi åka och pimpla till hepokari långt ute, men när vi kom till sandskär så kraschade min skoter, så vi fick ta pia och jussas skoter * Panther lång* :D
 
hinner inte berätta någonmera måste till frasses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0