2 april , onsdag-torsdag

hej, som sagt har jag en massa att berätta !
igår hade vi ju friluftsdag och vi var ju i strandbacken och det blev inte så mycket för att åka , åkte typ 3 gånger, sen kom emil och johan och sen for vi hem till mig o förde pulkorna, sedan kom maria och hämta oss så for vi till frasses och käka :) , sen så kom vi på att vi sku fa och grilla så vi for och grilla i leppi alltså jag johan sandra emil o thilda sen fixade vi ved och åkte några svängar till hanko med veden, efter det så for jag på kvartsamtal i 10 ´min (: , sen for jag hem och åt osv.. for till sj,

Sen idag har vi ju haft skola som vanligt men det var ju inte den vanligaste dagen precis,
Vi hade Kemi och höll på med laboration och så höll vi på att elda och vi skulle typ göra nå metall eller vad det nu var, men sen blev det lite till överdrift man skulle hälla några korn salmiak men tillslut blev det hur mkt som helst, och det rykte som fan, först gick alarmet på i klassrummet och vi kunde inte vara där inne så öppnade vi dörren och gick till korridoren för det var helt kvavt oså klart  så gick ju brandalarmet på i korridoren, och man såg fan ingenting därifrån för det var så jävla rykigt men sen kom brandbilen och dom till skolan och stängde av och sög ut alla rök med nå slangar och sen gick skoldan som vanligt, bara att jag fick jävlgit ont i lungorna och har fått slemi halsen som fan, ;ss menmen..
allt kan hända , sen for jag hem och åt sen ut med oskar där vi träffade på mikaelas söta far! så gick vi med honom och sen for vi o handla sedan sj (:

Tjingeling! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0