20 april måndag,

hej har inte orkat skriva, men i helg har jag sovit på furön och varit med anton betty fredde så klart och sen thilda emil johan och sandra, och så har vi varit och grillat och hjälpt inge och anneli med ved och sen har vi eldat upp riset så vi hade en liten egen maj brasa fast det blir ju majbrasa på hanhinkari på valborg som alla år ! (: , men i alla fall .. igår var jag hemma hos fredde och läste ut en engelska bok i garaget när fredde fixade moppen, sen tog jag min sista cigg på kvällen osv..
och nu idag går det ganska bra har i alla fall slutat röka och har hållt mig hela dagen! Jag sandra lina och johan har slutat men det är bara en tidsfråga när någon kommer röka , men vi kämpar ju ialla fall , men i alla fall sen har det ckså hänt en till bra sak , pappa har spikat  upp mitt nya tv bord/hylla och sen har han änmält sig till andra moppe kursen  (: ,

men nu ska jag fara tjingeling!

Kommentarer
Postat av: betty

good luck! håller tummarna!

2009-04-20 @ 20:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0