22 april onsdag,

hej idag vaknade jag typ sju och sen åkte jag med sandra till skolan vid kvart i 8 och vi åkte snabbt till jourlivs jag köpte läkerol! :) , ja sen började skoldagen och första lektionen var So sen Bad lunch på frasses :D no matte och elevensval engelska, sen åkte jag hem med sandra och jag började läsa min engelska bok , efter det for jag och lina till Jala jag köpte en gossip bok ska försöka läsa ut den för alla säger att dom är dåliga men men.. sen åkte vi till sj och där var bettson och sen har vi bara suttit där efter det for vi till folkkan och kolalde på T-school det var bra faktist , och jag höll på att börja gråta när fille sjöng! ;D , haha .. men sen station igen och sen hemm nu

men nu ska jag plugga hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0