24 april ; FREDAG!

vad skönt helg igen! jippiii, nåh ihelg ska jag vara i stugan sista helgen och sen ska jag börja vara med lina på helgerna ;D som hon väntat på! (: , men i alla fall så idag vaknade jag typ 7 och sen började jag fixa mig och sen åkte jag och sandra med vespa till skolan (: orkar inte skriva vad jag hade för lektioner men vanliga iallafall! , sen for jag hem och här hemma vad fredde och sen åkte vi till torne och sedan for fredde hem och jag mötte lina på station så satt vi där en sväng och nu sitter jag hemma,
I alla fall ihelg ska jag vara med betty och sen anton , thilda emil sandra och joppi och markus,
på söndag kommer jag inte hem så sent för min kära mor fyller år! <3

men nu fara (: vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0