26 april söndag , grattis

hejsan ihelg har det än en gång varit en rolig helg med vännerna och älskling! , vi sov på furön med pia och jussa :) , och så har vi tagit det lugnt varit och grillat och solat och igår var det majbrasa på hanhinkari! , kuligt, men vi var inte så länge för jag fredde betty och anton for och bastade och sen så kollade vi robinson men efter det åkte jag fredde betty o anton markus och thilda till furö udden och grillade typ vid 10 på kvällen och vi var tillbaka typ vi 12 , mysigt värre! , sen vaknade vi 8 idag och jag väckte fredde han var lite förbannad och sen så stack vi ut med mackan anton o betty sen kom sandra  johan och vikke,  sen när vi var på väg kom emil o thilda , vi hade skojskoj i hankko hamnen !
sen åkte vi hem typ vid 2 och nu har jag varit och duschat och fixat mig i ordning för som sagt min mor fyller ju år idag så GRATTIS , så idag ska vi gratta henne och mommo o moffa och dom är också här så ska vi äta och lite alltmöjligt, vi köpte en mobil till henne , likadan som jag har ; Samsung u600 :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0