29/4 onsdag {usch}

hejsan skoldagen avklarad första lektionen So, Idrott, Lunch, No 40min, Matte, Elevensval Engelska,
sedan cyklade jag och liinukka hem och jag åt pizza efter det sa johan att vi skulle fara till UrochGuld eller vad det nu heter där vid Öhlings så köpte johan ett smycke till sandra, jätte sött (: , men efter det hujja, jag tänkte gå dit bakom en sväng så just där i hörnet kom en bisamråtta mot mig och den började jaga !Panik! sen sprang jag och johan över gatan sen gick den under en gammal gummas bil *stackarn* så den där gubben började hacka med sin gåkäpp men då var den borta! och sen höll en bil på att köra över den men han som körde bilen stannade , Fan han borde ha kört över den!,
kan då ialla fall säga att jag och johan hade lite panik , och det värsta är ju att dom kan bita en!
 Haha fan vad läskigt det var!

Men nu fara , det kanske kommer
ett nytt inlägg senare om jag orkar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0