30/4 torsdag {VALBORG}

hallåjsan! idag for jag till skolan kvart över 8 och så for jag och lina till folkkan och kollade på Shindlers List - helt okej , men väldigt långtråkig som fan! (x , 3 tim lång den tog slut hlav 12 och sen stack jag hem och där väntade fredde o dennis och vi åkte till torne och där handlade vi lite grejjor (x , sen for vi och hämtade ante och så stack vi till ica och handla lite mera! , sen förde vi ante och hämtade betty och sen kom vi hit hem! jag dammsugade och sen började jag och betty och baka kladdmuffins , och vi smakade inte dom! :D
På kvällen ska vi grilla och äta godmat! , croketter , fläskfile och bearnaisesås :D , och sen blir det efterrätt,
sen ut och ha det roligt! och kolla majbrasan!

Ha en trevligt valborg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0