Måndag, Harrioja och även en nolifer ;D

hej idag vaknade jag 7 fixade mig och åkte till skolan från fredde och så var vi på lektionerna vi slutade kl 3 ,
efter det stack jag hem på direkten och jag och fredde åt sen var vi hemma ett tag sen for vi snabbt till Jala för jag köpte Gossip Girl - Ni vet att ni älskar mig , andra boken! , dom är ganska bra faktist! , nåh efter det ringde jag lina men hon svarade inte så ringde betty och hon svarade såklart! men dom var hos ida så orkade inte fara dit för pia skulle hämta oss snart, nåh vi gick till Anna och pia hämtade oss sen åkte vi till Nikkala och handla sen harrioja , och idag vette fan vad jag ska göra vi ska i alla fall hjälpa Jussa och sen ska jag ut och gå med venus för Pia har ont i foten så.. man har ju i alla fall någonting att göra,

men imån då jävlar är jag istan och vara med Liinukka som jag lovat! men först måste jag bara simma (; har alltid en massa grejer och göra fast mitt liv endå är så tråkigt! haha , jag är typ en Nolifer! ;D men utan vännerna skulle jag typ vara en liten snigel som inte gör någonting! snart börjar man ju låta som en emokissa! , Nåh nog om det här  ,
nu ska jag fara och göra någonting!

Vi hörs
ha en rolig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0