happy birthday

hejsan :)
idag är det en bra dag för det är saras födelsedag :) !
måste bara säga tack för alla congratulations =D

idag vaknade man kl9 utav mig själv har inte haft nå skola
idag för vi fick kompledigt från stockholmsresan :) niicesomfan
kl12 kom pentti och ante typ , sen halv12 kom lina sen for vi + fredde
till köpan och fan vad vi har kollat kläder :) (y)
fick även 20euro av fredde så fick jag köpa någonting från ginat eller
vilken affär jag nu ville köpa ifrån men det blev från ginat.
köpte en tröja , från hm en basker för 1euro. billigt som fan :D
sen fick jag även med mig ett par öronhängen =)
vi käka på subw. mackan kom också dit ! dom käkade en gång till på hesburger
sen for vi en sväng på stan , och nu är vi på station :D

idag ska vi väll bara allmänt ta det lugnt!
kolla film , mamma har farit på nå julfest med kören
pappa är i gävle så det är chill ända till fredag!

ha en fortsatt trevlig dag! =D
för det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0