hihihihihih!

hej, dålig uppdatering men har bara inte haft så mycket att skriva.
igår jobbade vi på station från kl15-23 :) det var julmat osv där .. :)
hyresgästerna och dom kom och åt ! och så klart fick vi ju också äta !
gott som fan var det!
efter jobbet på station for vi hit upp och började lana! men det blev inte
så mkt data, jag lina och innala gick mot shell och innala gick av vid läggan ,
och så fortsatte vi vidare, trevligtrevligt! nåh sen har vi suttit där nere i cafet
och chillat som fan :)
-steg upp typ 11 fast vi vaknade redan kvart över 10 , men ligga och snooza
kan man ju alltid göra! :) får se vad man hittar på idag !
förresten fan vad bra!
-har typ jullov nu ! :) skööönt. ingen skola på måndag och sen tisdag
är det ju avslutning funderar på om man ska gå dit eller inte,
äre värt? - knappast ;p

Ibland önskar jag att jag vore Carro H , även fast hon var otrogen mot
Eva B med Ida H. Precis innan jag somnar tänker jag på Jenni och den
enda som gör mig riktigt jävla pissed off är Kenny.
Moa har ingen smak i konst och Pappa, skulle jag helst vilja stå och svära på ungerska till.
Igår skulle ja köpa en födelsedagspresent till Fredde, men köpte istället ett paket cigg och
ljög sedan om att Ante och Johan hade rånat mig på 46 kronor. När jag ska sova och är rädd
tänker jag inte att det är ett monster någonstans i mitt rum, utan att Dennis
har sex med

Olle under min säng. När Sandra B flirtade med mig även fast hon var tillsammans med Betty,
hade vi sex, men då rådumpa jag henne dagen efter och berättade för Thilda att jag blivit våldtagen.
Nu ska jag dissa Ida H och möta Dennis för att snacka skit om Lina
Du har blivit utmanad direkt när du ser det här!

Ta fram din mobil. Byt ut namnen i berättelsen mot namnen som kommer upp i mobil-listan
när du håller ner knappen och stannar slumpvis.


HAHA! :D

nu hitta på något annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0