hold your head up high

möhhöhöhöhö

somnade vid 7 halv8 idag på morgonen , niiiiiice
fast slumrade till typ ett tag också när vi kollade film.
-martta kom vid den tiden till sj, och hon ville att vi skulle stääääääda.
men inte fan orkar man börja så tidigt , så vi sket i det och somnade....
halv10 vaknade vi av att dom håller på å bängla som fan xD städastädastäda.
vi steg upp , städade lite väckte ante och sen chilla lite till och sen hem!
nu har jag inte sovit någonting förutom dom där två timmarna typ.
fredde snarkar förfullt , jag har bakat idag gjort syltgrottor mummmmms
just hemkommen efter en powerwalk till skolan och se vad jag fick för betyg i
finska , men lyllo mig var hon ju inte där . så gick hem igen! :)
nåh känner mig mycket piggare i alla fall..

får se vad man hittar på idag , har nog en känsla av att det flesta som jag
brukar umgås med snarrrrkar just nu! but not me

bildbomb , me like


denna bild tagen av idaH


för mig är han det bästa som finns!


fredag staaaation julavslutning


pentti var våran modell ihelg :D cameracrazy xD

ppppower på llllördag in the snöw









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0