.if today was your last day.

hellllue! :)
igår var man lite neggopeggo ett tag men det gick över lika fort .
typ ? hehe, igår tillbringades hela dagen på station. var hemma och
käka osv.. , sen tillbaka , sen var vi där tills det stängdes sen for jag och
lina till gästis svefi stugorna för fredde och ante är här :) satt vi här och flumma
sen träffa vi innala och sen for lina hem och sen stanna jag här och sov här :)

-vaknade typ halv10 och har bara allmänt lata mig , men det är ju skönt ibland
har ätit frulle och ligger här i fåtöljerna med ett stort täcke! (y)
ska väll börja traska hemåt på ett tag , träffa min far som varit borta hela veckan
i gävle , sen får man väll hitta på någonting.

;fan idag när jag vakna gick jag ut och fan vad kingkung det snöööööööar! fan att
jag läääääängtat!! yeeho! bara det inte försvinner nu för det får det fan inte göra,
jag saknar en riktig härlig vinter dag med skotern ute i stugan med dom bästa!
och solen strålar och man har skoterkläderna på sig och får bara gå och dra igång
skotern!!! nu får isen fan komma snabbt!

hjärtat mitt<3


freiny och summiten :)


på väg hem från pullinki =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0