ny måne =D

Hallåjsan! =D
stockholmsresan var kulkulkul! =D
vi var där typ 12.
vi fick besök av tallbo och louise :D det var kul :)
nåh vi käkade och shoppade på typ mindre än 3tim sen for vi till
riksdagen , där var det väll helt okej . ganska kul när dom hade en
debatt i det där jätte stora rummet med talman och vilka det nu är...
och dom pratade om mer pengar till dom som går i högskola/universitet
det var ganska intressant , sen fick vi gå runt och kolla osv.. ,
kl5 for vi mot arlanda och där var vi och kolla lite runt och käka , tills
flyget for kl8  . sen var jag i harrioja typ 11 halv 12 kommer inte ihåg
och dötrött var jag! xD
*förresten ni skulle inte velat vara med längst bak i bussen =D xD* haha
(det lät kan man då säga) hihiii.
och köpte ett par leggings och armband , behövde ingenting annat  =D

-vaknade idag typ halv7 för var på väg till stan, och fyfan vad trött jag var
jag och fredde tänkte fara till skolan och kolla på deras lucia men inte fan
orkade vi så pia körde oss till mig , sen somna vi om..
och vaknade nu halv12 xD haha verkligen ovanligt mig .

-idag tio över 4 åker vi till kalix och klockan 8 börjar new moon =D
vi är 16pers , fan vad kuligt vi ska ha det :)  vi ska typ käka där
osv.. =D

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0