one last breath

hejsan :)
idag har det faktist känts som en bra dag :D

jag och pappa for och julhandla muckboots till mig (nya skoterskor) så paketerade vi in det så där fint! :D haha .
sen stack jag och köpte en julklapp till johan :D som bestod av ute stekpanna , ute kaffekokare och bestick :d typ camping grejer , (spelar ingen roll om jag skriver det här för han läser endå inte min blogg , det är bara ante min trogna läsare som läser , haha xD) sen stack jag till skolan och mötte lina&insko sen var vi där och sen körde pappa oss till rajalla , där sprang vi runtruntrunt , sedan käka på tasty , sen ikea coop , sen jala där man hitta julklapp till fredde , en parfym. :D , vi ska byta julklappar idag.. spännande . för han ska till neistenk. och fira jul :p , nåh sen for man hem och chilla med enmassa braiga människor , fikade osv.. ;D for till ica och hämtade mackans present för han fyller år idag ! :D en BARBARA ! som heter barbro fan vad cool den var :D
nu sitter man i harrioja och chillar , har väll inte så mycket mer och säga , har redan blivit sånt jävla lågnt inlägg , hehe ;)

måste bara säga att jag älskar min bror , mer finns det inte :) skulle då verkligen inte ha en annan, för igår satt jag och kolla på löshår har velat ha det i flera år men har aldrig blivit av , så kom han och kolla vad jag gjorde så sa jag att det där sku jag vela ha i julklapp. så han bah; vill du ha det i julklapp ? :) , och så beställde han och sen frågade han om jag ville ha lite extra :D så tröck han på lite extra.. :) snacka om att man blev glad

mer finns det väll inte och säga då :D

ha en godjul! :D

en sån här exakt köpte vi åt honom :D
kan visa bättre bilder imorgon , med min kamera =D


 


Kommentarer
Postat av: ida

haha då förstår jag ;)

2009-12-23 @ 08:39:33
URL: http://idaharju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0