smsroulette

hallå :D

ja lane som vanligt på station då ;p
det blev till och med en extra natt , höhö..
vi är inte så mkt folk här nu , det är jag fredde lina olli
ante och jenni (: (y) ragge , matti och dennis har leava =p
-vi har typ bara kollat film hela lanet :p men det är nice !
idag har vi även kört smsroulette haha säger jag bara ;)
eller vi körde smsroulette på vårt egna lilla sätt,
jag och ante körde sten sax påse och om han vann var han tvungen och röka
3 bloss , hha xD och om ante vann var han tvungen och säga ett nr på telefonen
och ringa till han/hon och säga att jag ; hatar dig , du suger , och vill aldrig med prata me dig xD
haha! ena gången vann jag så ante fick snajpa , och sen körde jag och lina och jag
loosade båda gångerna , så det blev och ringa till d.m och ida xD
haha! :) nåh det var ju kul det också ,

nu håller vi på och tanka lite movies här , för mer filmer blir det för inatt! :)
ingen skola imorgon som sagt , har ju typ jullov eller vad man nu typ ska kalla det xD
beror på om man far till skolan på tisdag på den där julavslutninge , får se!

vill bara sätta upp en snygg bild dennis ritat xD
som jenni ritat på hans hand , en köttbulle !
man han fixade om den på paint! höhöh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0