stöööckhöölm

hejsan :) ,
idag har man varit i skolan som vanligt :)
efter skolan for vi och spela ib , kul som fan! för idag var vi mycket
fler spelare , så det var inte lika jobbigt.
efter det for jag hem och duscha , äta fixa mig och sen
for jag till station och jobba =D , haha
; råkade tabba mig två gånger ;)
-först puttade mackan mig på soffan så mänkki som jag är , gick ju soffan
sönder xD haha! för den var inte ordentligt lagad från förra gången den gick
sönder (olle dennis tog sönder sist)  ,
-det andra som jag tabba mig med , tänkte jag lägga kaffekoppen i diskmaskninen
men inte fan såg jag att den var igång , så det bara floodade vatten xD haha!
sen har man bara haft det trevligt med fina vänner! :)

-nu sitter man hemma och chillar! :)
och är glad för att vi åker ju till våran huvudstad imorgon =D !! yeho!
fan vad kul vi ska ha hoppas jag ! för våran klass den ääääger! xD
stkhlm vid 12 sen shoppa till typ halv3 sen riksdagen och sen hem igen:)
och ska nog sova i harrioja då :D för vi kommer typ vid 00.00 först så
hoppar nog av i harrison :D

nu hejdå! bjuder på lite pixx! :)
( från ihelg och idag =D )

bildbevis när olle solasolarium! =D

bildbevis när olle solar solarium! =D

d.m och kenny joinar! =D

lööördag! på svefi! =)

är det bara jag som har kul idag!

yeeho! =D bild tagen nyss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0