this is the way it's going to be.

hejsan hoppsan :D
denna dag avklarad änn engång :)

vart i skolan som vanligt..
vi hade bad så simmade 60längder , som blev typ 30längder
lek! pga våra killar i klassen =D ähh dom är ju allt roliga dom också xD
dränkt ett antal gånger var man ju , höhöö..
nåh efter det kom fredde&dennis och hämta mig stack vi ensväng till rajalla
dennis köpte clothes (: , sen hem och käka , fixa sig och sedan ensvänko
till apoteko och hämts pills, nå det var det
sedan resten av kvällen var tillbringad på station :D as usual , heh.

nu hemma och tar det allmänt lugnt , ska kolla lite till samhällsförhöret imorgon
sen cheka lite finnish , sen sleeeep Zzzz...

Frun ringer maken på jobbet.
-Älskling! Jag har vunnit 3 miljoner på Lotto! Skynda dig hem och packa!
-Vad kul! Vad ska jag packa? Sommar eller vinter kläder?
-Jag skiter i vilket, du ska vara ur huset före klockan tre!

den var väll allt bra va ?! :D
seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0