tiiiisdag

hejjsan hoppsan i lingon skogen :p
idag har man vart i skolan som vanligt :)
hade bad idag och vi skulle haft med oss vanliga kläder men jag glömde
så ska ta med det någon annan gång men hade vanliga badgrejjs så gjorde
lite enkla övningar som man sku göra , nåh efter man slutat stack man evsväng
till sj , for hem och käka och sen börja jag sy på en skit gammal klänning till en kjol
och till en kortare klänning :) , jag blev nöjd med den i alla fall :) fast lite småfix ennu
kvar, hade så brottom orkade inte sitta hemma någon mera xD                        
sen stack man till sj och så har man vart där och sen kom mamma och hämta mig?
typ nå dampryck ? ;sssss
nåh sitter nu här hemma och ska väll börja plugga lite till engelska provet på torsdag :)

bjuder på lite pics!

freiny<3


lite smått trött på lanet xD hehe


kjoli




Kommentarer
Postat av: lina

fini kjoli !

2009-12-01 @ 22:56:46
URL: http://liinukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0