wait until you see my smile.

hellluuuue!
har vaknat nyss eller vaknade halv9 vet inte varför jag vaknade så tidigt ?
-inte ovanligt mig såklart! :D höh..

fan vad newmoon var bra tyckte jag i alla fall! längtar redan till tredje filmen
vi åkte dit vid 5 nångång alltså jag , fredde , lina , dennis , jenni. mackan , ante
olli , betty , anton. Jyri , lina , insko , majso o jakke :D vi åkte med 3 bilar :)
vi stanna i frasses(kalix) och käka och sen for vi till bion , kulkul :D
Sen var det klart typ vid 10 lite efter tror jag , sen åkte vi hem.

idag ska vi ha kul! ha nämnligen planerat att jag ska se ut som en köttbulle
fan vad jag ska äta tårta , mumms ! för jag fyller ju år på måndag så tänkte
att jag har någonting litet bara :) hoppas ingen blir sur om jag inte bjudit
hon/han , men jag har typ bjudit dom jag brukar vara med mest, för annars
blir det enmassa tjorv ! vem som fick komma och inte fick xD
ähh ni fattar! sen senare mot kvällen , ska vi ha kuuuul!
ppppparty! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0