we weren't born to follow

tjobree! :)
idag har man varit på svefi som resten av helgen ;p
legat i en fåtölj från typ halv10 till 3 och bara allmänt chillat!
och flummat xD , sen varit hemma och käkat sen kommit dit tillbaka.
sen när man kom dit igen skulle dom typ just fara så jag pickpackade ihop
min mac xD och sen gick jag och lina hemåt (: , sen stack vi ut igen jag lina
fredde och dennis så for vi till cw och hyrde film sen åkte vi till ante och kolla
den :) olli var också där och sen när mackan kom dit så rasade sängen , haha
fan vad roligt det var , men ides inte börja skratta för ante blev inte så glad =D
hade inte heller vart så glad xD hihi.
sen satt vi och kolla skolkataloger och sen hem :)
nu kollar man på jakten på lycka , men ska nog byta till psycho i stället ;D

-förresten vi kollade filmen BUG det är en thriller , och fy fan!
den var helt knäpp. haha. rekommenderas verkligen inte xD

adios! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0