Harrioja,

hej, skoldagen gick bra jag sov hemma fast jag var jävligt trött för jag johan fredde o sandra kollade på Changeling typ till halv 12 , sen gick vi ut och sen somnade jag typ 12 så man var jävlligt sliten när man vaknade .. men i alla fall första lekitonen var Svenska och då kollade vi på Ett öga rött sen No och sedan Språkval Engelska men där gjorde vi typ ingenting (: sen skulle vi ha musik men vi hade ingen vikarie. och då slutade vi redan 1 , men i alla fall sen for jag hem och det blev samma plikt som vanligt städade hela huset dammtorkade alla bord och hyllor i huset sen dammade jag av alla täcken och mattorna så man har varit duktig så mamma var nöjd så hon sa att hon skulle betala pullinki resan åt mig ;) sen kom pia 3 och hämta mig o fredde och nu är vi här och jag har ätit korv och stuvade makaroner *mums* :)


förresten Changeling är en värd film att se , man blir jävligt irriterad och den är hemsk den filmen
så om ni inte vet vad ni ska se för film så kolla den! Jag kan lova er att den åtminstone är värd att se.
eftersom Johan"minbror" som inte är så film intresserad tyckte att den var svin bra. men jag ville stoppa
och fortsätta idag, men inte fick man för han sa att då är det inte lika spännande någon mera, och jag tror
det kommer att komma en tvåa på den (: 

Hejdå(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0