men hallå!

haha, nu kan man då säga att man varit dålig på att uppdatera men men .. har inte så stor data lust någon mera , *vet inte varför* det är bara jobbigt .. men men mina helger och veckor har varit strålande (: idag ska vi spela på folkkan "Halleluja" och det är inte det bästa precis men vi har tränat i två veckor och på två veckor har ida lärt sig spela bas och mia har lärt sig på pianot osv.. (: menmen så idag ska vi i alla fall spela och jag spelar på trummor och det kommer gå åt helvete, lina och evve sjunger och sen är frida erika jenni o fanny *typ körer* eller vad man nu ska säga och sen spelar ida-sofia bas och ida elgitarr och mia på piano (: nåhnåh det låter som det låter skit jag i alla fall i .. men jag kommer att skämmas som fan i alla fall.. för idag när vi var på folkkan och gjorde listan vilka som ska spela först osv.. så prov spelade vi och det gick åt helvete båda gångerna på mellanspelet.. Men jag har bara tränat på eltrummor så det blev en liten annan sak och spela på riktiga trummor menmen .. (:

*önska oss lycka till*
HEJDÅ (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha det hade jag velat höra! ;) måste höra det med egna öron ;>

2009-02-17 @ 22:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0