provincia

Ja, nu har man kommit från provincia och vi har kollat när betty spelade innebandy dom blev fyra ,så grattis i alla fall.
vi for dit vid 8 och sen har vi bara varit där, och jag måste säga en sak olof är danspinglan :D fan vad hos dansade (;
jag och thilda var inte på sånt super humör för dans men nog dansade vi i alla fall .. och jag är inte så impad av provincia någon mera , fan vad det har blivit tråkigt det är inte som det var när man gick i 7;an .. men i alla fall sedan kom maria och hämta oss och hon körde oss till station och lina gjorde en härlig vurpa ;) sen satt vi hos wille och nu är vi hemma (;

Nu ska jag gå och tvätta sminket och sen tv , och även sova så klart
Nattifnatti<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0