11 januari

hej, ihelg har jag vart i stugan som jag redan skrivit (: men i alla fall.. vi har ju kört skoter och allt möjligt sånt som man brukar göra och det var jag thilda sandra fredde johan emil sipola markus ja och vi har vart och grillat igår och sen har vi ju gjort en massa annat som grillat osv.. och sen var vi hemma idag vid 4-5 tiden och sen har jag bara vart hemma och sedan for jag fredde johan o sandra ut och gick med oskar*hunden* till jourlivs sen gick vi hem och sedan kom pia och hämta oss oså bjöd fredde mig på en barnbox *var inte så hungrig så annars skulle jag köpt en mega mega någonting. skämt* ja sen åkte vi till harrioja och nu sitter vi och kollar på nån knäpp film på , Canal+ hits .. eller vad den nu heter.
Hejdå<3

*om 17 dagar så har jag o fredrik varit tillsammans i 1år (: alltså det bara går så jävla fort så man hinner inte enns me (: och på våran ett års dag ska vi fara och äta på leilani , men jag skojjade lite med han så jag sa att vi skulle äta på frasses :D

/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0