allt kan hända

hejsan , så ni vet allt folk ha alltid på er säkerhetsbälte , för mig kändes det som att man aldrig levt lyckligare än så här ända tills man hoppar i en bil! vi hade jävligt skoj höll på at cruisa det var jag johan fredde dennis och mackan som satt i johans bil och i emils så var det thilda o emil då och sen sandra o madde.
som sagt så krockade vi och jag o dennis tupade typ av och sen vaknade vi och då var vi levande .. men thilda satt och stor gråta och maria o alla kom sen så åkte vi upp och jag började spotta blod så då sa maria och dom att vi måste åka till sjukhuset så då åkte vi dit och sen hamnade jag på nå jävla väst på ryggen och nacken och den satt fast i panan sedan satt jag ennu fast i sängen så jag kunde ju bara kolla uppåt .. pappa sa att jag o thilda satt och grät i kapp men jag kommer inte ihåg allting för jag har lite minnesluckor ;p , men thilda åkte till kalix och röntga knäet men hon hade ingenting och jag åkte till sunderbyn och rönka mig men allt var lugnt.. ingenting var brutet bara att jag har hjärnskakning ..osv.. snacka om att jag hade ont överallt när dom tog bort alla skydd jag var fan tvungen att lyfta upp mitt huvud för jag hade inga muskler kvar kändes det som .. jag hade legat sen 2 på dan till 8 på kvällen helt still bara kollat på taket och alla människor som kollat på mig.. + att man fått lite morfin.. så när jag åkte i ambulansen så då var det en arg hund som höll på att kolla på mig och jag höll p åatt klappa den.*dröm* och sen sa läkaren att han hörde mig sjung lite haha :D ,  nu sitter man i alla fall hemma hos fredde och jag har lånat petras nack skydd för jag har så jävla ont i nacken att jag knappt orkar hålla uppe huvudet!
och efter att jag just hade åkt .. kom dennis till sunderbyn men allting var okej med honom (:

Men ha ett trevligt liv, som sagt blir det ju skola imån och man får se hur man kommer orka där
/sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0