äntligen.

nu äntligen är datan klar och det tog bara en dag men pappa har varit lite sego som han brukar vara ibland, fast inte för att jag varit så desperat att få min data "som min kära vän lina brännström är<3" men i alla fall nu håller man på och tanka msn osv.. och på ett tag ska jag ringa fredde, föresten idag har man haft sovmorgon för vi har tagit bort No så det är chill som fan, sen stack man hem och lagade lite mat åt mig fredde o johan sen kom pappa och hämta oss för vi skulle till mommo och moffa för moffa fyllde 80 för någon dag sen.. så i alla fall så var man där och käka tårta sen for jag bakom station med lina och sen har vi vart inne i station och prata med terran o alla möjliga och sen for man ju hem.. och nu sitter jag här och funderar på vad man ska bli när man blir stor? ;D , för om 9 dagar ska våran ansökan vara inne och jag vet fan inte enns ennu vad jag vill bli .. men nu fara

puss<3

Kommentarer
Postat av: Lina

äntligen kommer du igång med din bloggning igen då :)

2009-01-21 @ 14:16:12
URL: http://liinukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0