en lördag.

hej!
nu sitter man här lina stack hem för hon mådde lite dåligt
och jenni kom sedan hit.. alltså till lanet då ! och man har
ju sovit mycket , jag har sovit 45 min nu på morgonen..
somnade när jenni och fille stoppade på min favorit låt
i gh *var min favorit låt* - Rock this town heter den och finns
i gh2.. men nog om det.. det är bara jag wille sebbe som har
sovit inatt men fan det var faktist skönt och bara få slumra till
för jag vaknade redan 6 på morgonen förra natten eller vad man
nu ska kalla det.. så ja ni förstår säkert! *bra bortförklaring* :D
men i alla fall och lina ska komma tillbaka idag men jag vet
inte med jenni vi ser ju vad som händer.. (: , fan min mage börjar kurra.
men vet inte vad jag ska göra för jag har bara en Pan pizza kvar så..

Men nu ska jag göra någonting annat! hejs

Förresten jag och jenni har typ klarat miljoner av banor i
Bubble trouble 2 / rebubbled fast lina var till hjälp i början

MEN HEJDÅ       /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0