måndag

hej. idag har man vaknat upp helt sliten ont i huvudet som fan.. och kände att man bara ville stanna hemma och fredde stannade också hemma eller i harrioja som vi var i då . och sen frågade jag fredde ennu om jag kunde få en termometer men han somnade om så jag sket i det och åkte med pia till stan eller hon körde mig till skolan (: , sedan har man ju8 vart i skolan slutade två och så gick jag o sandra hem :) och sen har man ätit varit utanför station i kanske 10min sen var det så kallt så vi stack.. sen mutade johan mig att jag får 5 poffisar och så behöver jag inte betala tillbaka mina skulder om jag gick ut och gå med oskar så klart man går och så var jag o powerwalk i en tim ungefär och nu sitter man här med sandra o johan .. men nu göra någonting annat ..



Puss/sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0