Tisdag 27/1

Hej, nu börjar allting bli lite bättre fast har ju haft det dära nackskyddet men det börjar bli bra nu förutom att det kommer såna där knyckar ibland så har jag ont i nacken och sen har jag börjat få ont i ryggen .. man får se vad det blir av det här då, men nu sitter man här hos fredde och väntar på att wildchild ska tanka klart osv..
förresten imån ska pappa beställa telefonen åt mig fan vad jag längtat orkar inte med nå skit telefon för dom är så himla sega fast det är ju bättre än ingenting *ska inte gnälla* så då hoppas man att han beställer den , men jag skrev ju tidigare att jag skulle köpa en telefon men jag for till elgiganten och där kostade den 1999kr och på nätet kostade den 1375kr med 2G minneskort .. men den han ta slut på söndag när jag tänkte beställa den men nu hittade ja o pappa en sida som den kostade 999kr så pappa skulle ringa dit imån och se att den inte var operatörslåst och om den inte är så beställer han den (: och jag ska beställa en ny kamera och sälja min gamla till pia *freddes mamma* för jag kan inte stoppa bilder på min data fast jag har en sån där datakabel så nästa gång jag kommer hem till fredde så ska jag ta med den och se om man kan föra över bilder till datan (:

*allt går så himla snabbt för kanske två veckor sen skrev jag att det inte var länge kvar till våran 1års dag, men våran 1års dag är ju redan imån så då blir det myspys med älsklingen<3 och sen ska vi fara på Leilani.. okej jag kanske varit lite tjatig om det där menmen man kanske är det när man är kär? vad vet jag.. men nu ska jag hitta på någonting annat och sen kolla wildchild men det kommer säkert en ny uppdatering senare (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0