happy face!

hallå!, idag gick skoldan fort som fan, vi började tjugo i 10 hade so sen lunch och sedan tornedalsskolan och då fick vi se våra klasser osv.. sen slutade vi typ1 , for hem åt tacopaj som min kära mor gjort åt mig! sedan började jag måla staketet ska fortsätta imån (; , for ut med fredde lina & dennis åkte runt stan och även till ica for vi, sen till station och dit kom även sandra och jousi *bror* , vi for till mackans verksta sedan satt vi där ett tag och dennis körde oss till stations busskuren och så åkte vi till harrioja! , nu sitter man här har nyss kollat på tv4 jönssonligan och stjärn kuppen , (den är bra har sett den tidigare) , vi bastade osv.. ska gå och lägga mig snart! (=

fan nu är det jävla happyface som fan! tänk 4 dagar skola eller kan inte enns kalla det skola precis! , åååh sen går vi ut grundenten fan vad king! och våran låt är också king som vi kommit på¨, surprise!
men nu ska jag gå och kolla på en hund som är sjuk i tv;n stackarn

Godnatt! ;)


Kommentarer
Postat av: lina

KOM HEM SARA ! och ta med dig alla andra också !

2009-07-01 @ 00:55:33
URL: http://liinukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0